Eskoo1234 mucizeminnosum bende 5,5 ay one sezeryan oldum ama dikişin kırmızı değil ten rengi gibi enfeksiyon olabilir
mucizeminnosum Eskoo1234 çoğunun kırmızıymış yaa neye göre ten rengine dönüyo acaba benim hiç ten rengi olmadı da kırmızı mıydı hep diye hatırlamıyorum ondan tedirgin oldum olmazsa bide doktoruma danışırım teşekkür ederim
iloeo mucizeminnosum kızarıklık bende de vardı doktora gittim ten rengim esmer olduğu için böyleymiş. Azelderm verdi gece sürmem için rengini açarmış