Mustafayigitvebeytugannesi Asyamasyam ben doğum anında takılmasını istedim yani çocuk çıkar çıkmaz hemen onu da takın tekrar ağrıyla acıyla uğraşmayım istedim takmadı
Asyamasyam Mustafayigitvebeytugannesi ama o an olmaz ki. Rahminin eski boyutuna donmesi lazım. Şimdi gidip takilabilirsin. Ya zaten ufak bi adet ağrısı gibi saniyelik oluyor merak etme
Askimizinmeyveleri Mustafayigitvebeytugannesi merhaba canım ben 38. Günümde taktırmıştım normal doğumsa şimdi tam zamanı
Asyams Askimizinmeyveleri Ya bu spirali uyusturmadan anestesisiz mi takiyorlar alttan acıyor mu ben muayene bile olamiyorum alttan nasil taktıracağım canim
Mustafayigitvebeytugannesi Askimizinmeyveleri Merhaba bugün benimde tam 38 oldu yarın yada salı gitmem gerek o zman. Kadın doğuma gidecem değil mi yoksa sağlık ocağı takıyor mu acaba
Askimizinmeyveleri Mustafayigitvebeytugannesi eskiden takıyordu sağlık ocakları ama artık takmıyorlar sanırım Devlette taktıracaksanız aile planlama oluyor, orda takıyorlar
_Goktugunannesi__ Mustafayigitvebeytugannesi 40 ın çıkar çıkmaz taktırabiliyosun direk benim eşim gurbette olduğu için ben 3 aylıkken taktırmıştım çevremdekiler biraz beklersen rahmin tam toparlamış olur dediler eşimin de gurbet işi çıkınca bana fırsat oldu o gelmeden 1 hafta önce taktırdım ara ara lekelenme ler oluyor benim 1 ay kadar sürmüştü adet düzensizliğim olmadı sadece 1 ay az 1 ay ideal oluyorum bebeğim 9 aylık spiral ve geri çekilmeyle sorun yaşamadık
Mustafayigitvebeytugannesi _Goktugunannesi__ Anladım canim konuyla alakasız ama bişey soracam sanırım bebeğinizin adı Göktuğ karakteri nasıl acaba 😊
_Goktugunannesi__ Mustafayigitvebeytugannesi evet canım göktuğ Asaf biraz keyifçi tabi sinir de vsr dediğim dedik
Mlkkrm Mustafayigitvebeytugannesi Tabıki birlikte olmadık 😂😂😂 Şaka bir yana cok korkuyorum hamıle kalmaktan o zamanda prezervatif + geri cekilme
Mustafayigitvebeytugannesi Mlkkrm hahaa kız ben üçüncüye sürpriz şekilde prezervatif ve geri çekilme yöntemiyle hamile kaldım yaaa 🤦😂😂
Mlkkrm Mustafayigitvebeytugannesi Ayyy 😄 nasıl oldu işte en iyisi hiç birlikte olmamak 😂 Varya cocugum şuan beni ölduruyo allah yardım etsın bacım 3 tane napıyosun nasıl yetişiyosun ben sabah sacımı yolup aglıyacaktım artık 😀
Mustafayigitvebeytugannesi Mlkkrm hergun ağlıyorum durumum vahim hiç sorma 🤦 çocuklardan biri 5 yaşında diğeri 1.5 yaşında küçük 39 günlük inan kimse yerimde olmak istemez sabah 7 de uyanırlar ve mesaim başlıyor akşam 11 e kadar 😒😒
Tubavttr Mustafayigitvebeytugannesi benimki acıdı ama kişiden kişiye değişebilen Bi durum,adette beklenebilir