Selam Günaydın güzel anneler bebislerle nasıl gidiyor. Allah’ım sabrını veriyor mu. Malum bilenler bilir bende 3 erkek var (eşimle birlikte 4 🤦) biri 5 yaşında diğeri 1.5 yaşında yeni doğan 38 günlük oldu (diğeri de 30 yaşında😁) vee inanın hergun nerdeyse oturup aglicam çok zor geçiyor günlerim. Bu yüzden sanırım artık bir daha çocuk yapmak flan istemiyorum. Gerçi kız olsun çok istiyorum ama ilerleyen zaman ne gösterir bilemem herşeyin fiyatı almış başını gitmiş.. Sorum şu doğumdan sonra spiral ne zaman takılır üstelik spiral varken başka korunma da gerekli mi. Ben hayatımda hiç korunmadim geri çekilme prezervatif kullanıyoduk oda koruyamadı bizi 😅 Sabah sabah uzun oldu hakkınızı helal edin canlarım 🌺🥰🤴🤴🤴