Brn2018 ben de yaptırdım, üç kez de bakım yaptırdım sonra sıkıldım devam etmedim.
sadece ilk yapıştırıldığı gün yanma oldu, yapıştırıcıdan ötürü sanırım. Sonrasında hiçbir derdi yoktu. Sadece ben bir anda dellenip çıkardım dökülmesini beklemeden ve kirpiklerim kırıldı. Kopma yok ama bildiğin yarı boya indi :(
bir ay kadar oldu yeni kendine geliyor.