Bu sefer bebek değil konum İpek kirpik pişmanlığı😔Bugün sürekli bebeğimle vakit geçirdiğimden kendimede moral olsun diye uzun zamandır düşündüğüm ipek kirpik yaptırdım.İnanılmaz batma yanma ve gözdiplerimde hafif şişlik oldu.Umarım geçer bu hissettiklerim herşeyin doğalı güzel bugün birkez daha anladım.Var mı böyle bir durum yaşayan ilk gün diye mi hissettiklerim merak ettim😕