Bengundas ben 🤚🏽hatta Sleepy merkezine gönderdim defalarca bezlerden sorun mu var diye ama hayır sorun yok dediler fakat kakası da dahil olmak üzere boynundan çıkıyordu neredeyse birde öyle yapınca 1 saat bile bekletmiyordum ona rağmen
İlk 4 ay şahaneydi Sleepy ne sızıntı ne de başka sorun ama son 3 ay hayatı kararttı bana gece 3 kere falan kıyafet değişiyordum birde bebeklerim ikiz benim faciaydı resmen 🤦🏽♀️ küçük mü acaba dedim büyük beden aldım yine aynı sorun primaya geçtim 3 Aydır ne koku ne sızıntı bu arada Sleepy kokuda yapıyormuş primaya geçince farkettim