Emnecte benimkinde enfeksiyon yoktu ama ilk taburcu olduğumda antibiyotik vermişti onu kullandım mutlaka kullanın yoksa daha ciddi sıkıntılara yol açar. Ben açıldığını tuvalette çişimi yapınca anladım yanmaya başladı sonra kontrolüm vardı zaten o günde dikti doktor kendiside kaynar dedi ama işlev bozukluğu olabilir dedi dikti