Mihradenzeyno Normal doğum sonrası dikişler atıldı. İyileşme süreci nasıl oldu, canım çok yanıyor, yürüyemiyorum da
Linaamom Mihradenzeyno vakit buldukça yatmaya bak üzerine oturdukça ağrı oluyor . Tam anlamıyla 40 ından sonra hiç anlamazsın bile dikişleri. İlk bir hafta zor oluyor ondan sonra hafifliyor ağrı
Linaamom Mihradenzeyno canım doktor tendirdiyot gibi bssy verdi mi yanlış yazmış olabilirim anladın sen koyu renk yaralara sürülen şeyden
birkedibirbebe Mihradenzeyno ben sarı kantaron yağlı kullanmıştım hem gerginliğini aldı bende yara iyileşmesini hızlandırdı. Her tuvaletten sonra güzelce temizleyip saç kurutma ile kuruttum. Ben hiç dinlenip yatmadım dikkat etmedim ve ikinci kez dikildi tavsiyem oturup gerdirme bacaklarını pek ayırma ben araba kullandım, ev süpürdüm çocuğa tek baktım açıldı dikişler 6. Günü umarım hemen iyileşir 🫶
Elvinimm Mihradenzeyno 6 dikisim vardi 26 günlük olduk şuan 25 in aksaminda baktim düşmüş ben batikon ve kantoron yagi surdum bide sürekli kuru tutmaya ozen gosterdim
1Cicianne doğum yapalı 1 ay oldu dikişlerim hala duruyor ağrım sızım yok kanamam bile sarı renk gibi oldu bugün ilk defa baktım ki dikişlerim duruyor ve kalın yorgan ipi gibi bir iple dikmiş hemde aşırta aşırta öyle dikmiş yaram iyleşmiş elimle de bastırdım kontrol ettim hiç ağrım yok düşer mi bu dikişler ya batikon kullansam mı doktor söylemişti de ben ilk hafta kullandım sadece kullansam mı acaba offf canikoko RHB11 birkedibirbebe Gizem2665 Gizem2665 Linaamom
Gizem2665 Benim pedden kaynaklı ilk 1 hafta ağrım oldu dikişler takılıp duruyordu sonrasında tamamen ne ağrı ne sızı hiç birşey kalmadı tavsiyem her gün duş almaya çalış ben her lavabodan sonra duşa giriyordum temiz tuttukça ağrıda çabuk geçiyor doktorum tavsiye etmişti
Gizem2665 Linaamom onu hiç tavsiye etmem neden derseniz çok kurutuyor daha çok can yakıyor geriliyor da geriliyor dikişler en iyisi her tuvaletten sonra yıkamak ve kurulamak bence
Zeynepmila Gizem2665 bende kullandım ama pansuman şeklınde hem bende pedden pişikde olmuştu çok iyi gelıyordu rahatlatıyordu benı dikişlerim ne zaman attı anlamadım ben sadece ıkı hafta sonra felan ip geldı elıme ama hala dikiş yerımde mınık kanama oluyor buyuk tuvalete çıkınca
Senametinn birkedibirbebe benimde aynı şekilde oldu. Açıldı. Tekrar atıldı. 2 ay oluyor doğuralı hala tam iyileşemedim. Doğum değil dikiş toplattı beni. Eskisi gibi değil gibi hissediyorum orası acaba sizde aynı durumda mısınız? 🥹
Emnecte birkedibirbebe merhaba benimde dikişlerim açıldı ve enfeksiyon kapmışım antibiyotik tedavisi başladı ama içmeye korkuyorum süte geçicek die ilaçlar bittikden sonra gel tekrar dikiş atıcaz dedi ne oturabiliyorum ne uyuyabiliyorum canım çok acıyor sizin de aynı şekilde mi
RHB11 Bana da doktorum günlük duş ve sonrasnda krem vermisti cok rahatlamstm bide yumusak yere otur kesinlkle saf zeytinyagda oneren olmustu oda cok iyi geldi bana ama tabi tercih meselesi
Esma_2834 Dizisinin olduğu yöne değil de diyer tarafa doğru otur çoğunluk la uzanmayi dene 2 hafat sonra baya iyileşmiş olursun canım bide ped yerine temiz bir bez koy onunla daha rahat edersin ped hem yanma hemde enfeksiyon yapa biliyor bez daha rahat olur
Bebegimveben1_ Mihradenzeyno her tuvalete çıkışımda istisnasız her lavaboya gidişimde pansumanımı yaptım asla ihmal etmedim 10 günlük kontrolümde doktorun aferin dikişlerine iyi bakmışsın drfi Gazlı beze tentürdiyot döküp onu dikişlerime tampon yaparak uyguluyordym dokunmaya korktuğum için dokundurup geriekiyordum erimeyede başlamış demişti dikiş ağrılarımı hissetmeyen kadar yaptım birde çok üstüne oturma uzanmaya çalış dedi doktorum Bol bol duş al demişti birde pedini her tuvalete çıkışında değiştirki enfeksiyon kapmayasın birde bol bol komposto iç ve posasını mutlaka ama mutlaka ye kabızlığını engelleyerek dikişlerini ağrıtmaz
3kuzu1ana Mihradenzeyno Canim kendini yorma dinlen bol bol. O bölgeyi her tuvaletten sonra mutlaka ılık suyla yıka kurula ve tendirdiyotla pansuman yap. Bezini sık sık değiştir dolmasını bekleme kısa sürede iyileşir merak etme.
Zeynepmila 1Cicianne ben 40ıma kadar ara ara devam ettim kullan canım alt bölgemi yıkarken ip gelmişti elime o sarı su gibi gelen şey bendede geldi normal herhalde
birkedibirbebe 1Cicianne düşer eğer yara yerinde akıntı gibi enfeksiyon belirtin yoksa kullanma bence baticon benim neredeyse 2. Ayda tamamen düştü dikişlerim tuvalette taharet alırken elime gelirdi
canikoko 1Cicianne benim de 1 ay düşmemişti doktor kontrolde kendi aldı dikişleri. Normalde düşen dikişti ama düşmemiş. Artık sarı kokulu akıntım başlamıştı , dediğiniz gibi elime sert sert dikiş geliyordu
gozde1111 Kızlar selam dikişlerim orada minik bir et parçası var görüyorum normal mi sizin de bu şekilde olan var mı?
Gizem2665 Zeynepmila o konuda haklısınız pansuman olarak çok dezenfekte edici ama aşırı kurutuyor benim dikişlerin 1 hafta sonunda döküldü kullanmama rağmen hiç bir problemde yaşamadım şu an sanki hiç dikiş atılmamış gibi sürekli yıkadım ve sık sık ped değiştirdim günde 10-12 arası ped değiştiyordum dikişlerim mikrop kapasın diye
birkedibirbebe Senametinn tabiki eskisi gibi değil benimde 4 ay 13 gün oldu.bende en çok dikişten çektim hep derim bir daha doğururum ama epizyotomi olmasın..Şimdi biraz açık olacak ama mesela yürürken vajinamdan ses geliyordu pırt pırt diye bu ikinci dikiş yüzündendi mesela o geçti şükürler olsun çok korktum kalıcı olavak diye yani demem o ki sanki gün geçtikçe daha da toparladı gibi🫶
Merveliz957 Emnecte antibiyotiği mutlaka kullan emzirme döneminde kullanilacak antibiyotik yazmistir doktor . Dikislerini kuru tutmaya çalış eczaneden kristalin alabilirsin dikislerjne bol bol sık ve peçete ile kurulama fön makinesinin soğuk ayarında kurut ama dediğimi sen yine de eczaneye alırken yada doktoruna danış benim doktorum bu şekilde söylemişti
birkedibirbebe Emnecte benimkinde enfeksiyon yoktu ama ilk taburcu olduğumda antibiyotik vermişti onu kullandım mutlaka kullanın yoksa daha ciddi sıkıntılara yol açar. Ben açıldığını tuvalette çişimi yapınca anladım yanmaya başladı sonra kontrolüm vardı zaten o günde dikti doktor kendiside kaynar dedi ama işlev bozukluğu olabilir dedi dikti