Gulcann_ Ygtannesi58 bende başakşehir deyim çok uzak sayılmaz ama nasıl yapsak ki akşam eşime danısayim ben dönerim size olur mu ❤️
Ygtannesi58 Gulcann_ peki olur sağolun arabamız var sizinde varsa ortak yerde buluşabiliriz ben eşimi gönderirim sizde eşinizi gönderirsiniz malum çocuk var ben gelemiyorum eşimle eşiniz anlaşırlar 🥰
Ygtannesi58 Gulcann_ canım son rakam maalesef 1000 böyle araba yok gerçekten temiz olmasa hak yemem asla çünkü gerçekten bebeğim 6 aylık kasımda doğdu en fazla dediğim gibi 5 6 kere kullandık
Gulcann_ Ygtannesi58 çok üzgünüm beklettim sizi kusura bakmayın 🙏 eşimle konustum bu ay için idare edebileceğimizi söyledi beklettim sizi hakkınızı helal edin 😔
Gulcann_ Ayisezin ben almadım ama bana satıldığıni söyledi satılmıştır büyük ihtimal o ara yazan biri daha varmış
Esra1237 Bende bebek arabası satıyorum marka yoyko pusetiyle beraber satıyorum oğlum 1 sene bindi onun dışında hiç bir problemi yoktur