Aybuke_ kahvepres yok yok canm korkma badka hıc bı yerinde ckmadı bzmkı cok silik ama doktor adı hemanjıom demıstı
Kizlarimmm Aybuke_ arkadaşlar bir de doktor güneş görmesin dedi. Üzeri çilek gibi olup tüylenme olursa bir aşısı oluyormuş üniversite hastanelerinde takip etmek gerekiyormuş. Büyüyüp küçülüyorum diye düzenli fotoğraf Çek kıyasla demişti inşallah geçer
Aybuke_ Kizlarimmm canm bızımkı mınıcık cok belirsiz dusun bena oylemesem Dr farketmemıstı bıle bıseye gerek yok demıstı
Sude_Busee Kızımın göz kapaklarında var doğduğunda baya büyüktü 1 buçuk yaşında kimse farketmiyor bile çok silik
Sude_Busee Başka bir yerinde çıkmaz sadece hemonjom ise ensesinde de var ama o geçmiycek biliyorum eşimdede var çünkü
mervebyge benaslindayohum merhaba bn doktora götürdüm ultrasonla bakıldı organlarinda birşey çok çok şükür çocuk doktoru götürdm 6 ay büyüme olur dedi sonra küçülmeye başlar dedi ama ilaç filan vermedi 3 aylıkken tekrar görelim dedi bu izlediğimiz yol dgru mu rica etsem yardımcı olabilir misiniz
benaslindayohum mervebyge merhaba riskli bi bölge de mi? Eğer yüz bölgesiyse tedavi başlanıyor ama bacak kol gibi gözükmeyen bölgedeyse bekleyip gözlemliyorlar, içinize sinmiyorsa çocuk doktorundan ziyade çocuk onkoloji bölümüne götürebilirsiniz onlar bakıyor 🤗
mervebyge benaslindayohum yok çok şükür o zaman dediğiniz krem vermedi bize yinede sorsa mıydın kremi var mı bunun diye
benaslindayohum mervebyge krem değil de timosol damla işe yarıyor diyorlar bi dahaki gidişiniz de sorun isterseniz bu damlayı 🤗
PelinByrktr kahvepres bacağında vardı hiçbir şey kullanmadık kendi kendine söndü 1 yaşını geçtiğinde. Sadece iç organlarında var mı diye usg baktırmıştı doktor bir şey çıkmamıştı
PelinByrktr mervebyge iç organlarda yoksa hiç sıkmayın canımızı geçer Allah dermansız hastalık vermesin