Bsn35 Zlhaanne bende şuan 4. Evredeyim doktor ameliyat diyor ama 37. Haftalık hamileyim ilki normal doğum olmuştu doğumdan 3 gün sonra çıkmıştı krem ve fitille inip bidaha şişmemişti şimdi tekrar aynı şey oldu 4 tane memesi var dışarda kanama yapmaya başladı ağrısı çok fazla sezeryana kadar dayanıp sezeryandan 1 ay sonra etmemiz lazım dedi ama bende çok tekrarlıyor diye duydum birde tek lazer kurtarmaz seni dikişte lazım dedi ne yapacağımı bilmiyorum öneriniz var mı sizin ameliyat sonrası tekrar hamilelik olduğunda mi çıktı
Zlhaanne Bsn35 benim 4 dış 3 içeri vardı lazer + dikiş benimde vardı çile o ameliyat tavsiyem hiç gerek yok çünkü bende yeniden oluştu gebelik öncesi az bir artma oldu gebeyken coştu şuan yine 3 tane oldu dışta gitsem yine ameliyat diyecek o rezillligi çekemem alıştım gitti ben
Bsn35 Zlhaanne birde şuan için kesinlikle normal doğumu önermiyorum patlatırsın damarını diyor sizin nasıl bir süreç oldu
Bsn35 Zlhaanne doğumunuz normal mi sezeryanla mı oldu ben bugün iki doktora gittim bı tanesi bana bıraktı diğeri normal olabilir bence bu sakınca yok zaten doğumdan sonra incekler dedi beni çok kararsız bıraktılar
Zlhaanne Bsn35 sezeryanla oldum doğum sonrası birde kabız oldum hayatimda hiç bu kadar kötü olmamistim çocuk doğuruyor gibi ikinip ikinip durdum oda göbek fıtığına sebeb oldu
AyBuBen hanife23 eczaneye gidiyorsunuz isosorbid dinitrat cold krem , yüzde 4 lük derseniz hazırlarlar. Mercimek kadar, minicik sürüyorsunuz sabah akşam, sonra burdan gelip bana dua edebilirsiniz 🥰🥰
momiyy Aylinin_annesi mutlaka çatlak da vardır şunu yapın basur kremi var turuncu yazılı dıskılamadan sürün bekleyin boool boool sonra dıskıladıktan sonra tekrar sürün acınız yok olucak
Zvaaa Aylinin_annesi belki inanmıcaksınız ama benim çektiğimi bir Allah bilir bir de ben bilirim o kadar berbat bir haldeydim doktora gittim ameliyat bile çare değil dedi babaannem haberdar oldu bana bir ot gönderdi kuşburnu ağacı kökünü 3 gün kullandım Allaha çok şükür 2 senedir acı da yesem hiç bir ağrım sızım yok
durununannitoskosu Aylinin_annesi Ben doktora gittim içeride ve dışarıda hemeroid olduğunu söyledi çok kötüydüm o dönem ilaç ve krem verdi ben ilaçları içmedim sadece kremi kullandım ve tamamen geçti şuanda çok şükür