Kızlar 5ay 8gundur sezeryan oldum ve sezeryan açısı çekdim dogum sancısı çekdim Amma basur gibi lanet birşey görmedim Tuvalet işgence gibi tuvaleti yapdıkdan sonra sabaha kadar acısı geçmiyor dışarı bir tane meme çıkmış hiç birşeyin faydası yok Kimisi kanserde yapıyor insanı basur diyor kimisi amelyat diyor kimisi bunu şunu yap gecicek diyor çok çaresizim Allah kimseye yaşatmasın