Hellobello Balbebeginannesiiii geçen sene ben 19 mayısta denize girdim ama bu sene deniz ısınamadı diye düşünüyorum. Kilikya palace göynük diye bir otele gideceğiz
Balbebeginannesiiii Hellobello evet buralar isinmadi gala montla geziyrz oda bi tuhaf oluyo montla gezip tatile gtmek😀inst fln bakiyrm otellere denize havuza giren baya var hikayelernde
civcivannesiii buglemss geçen Hafta Antalyaya gittik geldik bile 😂 fiyatlar daha uygun oluyor diye Mayıs ayını tercih ettik