Kahvedelisianne liva3652 7 şubatta bebeğim sekiz aylıkken gideceğiz. Duruma göre ilaç bırakılacak ya da devam edilecek… Siz ilaca devam mı?
liva3652 Kahvedelisianne bize tam tanı konmadı daha 26 günlüğüz 3.30 çıktı sınıra yakın genetiğe hemen göndermeyelim 2 ay sonra tekrar bakalım ona göre genetik ya da ilaç kesilme olur dedi
mrvsvd34 EbruuArass merhabalar çocuğunuz iyi mi acaba kaç yaşında hareketleri herşeyi motor gelişimi ne durumda