EbruuArass ya biz geç mi kaldık bilmiyorum. Hastane inanılmaz ilgisiz. Değerimiz 3,67 çıktı. Hastane rapor bir hafta sonra işlenecek, ilacı alıp kullanmaya başlarsınız demiş. Sadece bu kadar. Hala rapor reçete sistemde görünmüyor. Bebeğim Pazartesi günü 40 günlük olacak. Sonucu almaya eşim gitmişti, o da hiçbir şey sormamış. Ne kadar kullanacak, nasıl ilerleyecek hiçbir şey bilmiyoruz. Özelde doktor araştırıp randevu alacağım. 40 gündür hiç ilaç almadı mesela, bir zararı yok mu yani? Ya da ilacı içirdik ama saatler sonra herhangi bir şeyden kustu. Tekrar tekrar mı vereceğiz? İşitme ve görme testi yapılıyormuş. Bize ne zaman yapacaklar? Gerçekten hiçbir şey söylemediler…