o zamn tm zamani bol bol sabir yukleyin kndinize oyle başlayın ☺️ ilk günümüz berbatti hep uzerine yapti 2.gun yarisi üzerine yarisi tuvalete 3.gun 2 defa kacirdi 10 defa tuvalet 4.gun 1 defa kacirdi digerleri tuvalete uzerine yapinca artik rahatsız olur hmn çıkarmamı istiyor ağlıyor arada kızdığım da oldu tabi cunku dk basi tuvalete gittik ilk iki gun surekli bn sordum bak bezin yok artik gidelimmi tuvalete faln diye yapinca alkisladik mutlu olduk vs. 5.gun mutlu bir anne 😂 inşallah süreler uzayinca ikimizde mutlu olacaz 🥰