5 yaş grubu ile çalışan bir psikolojik danışmanım. Teknoloji çağında yaşıyoruz elbette çocuklarımızı tamamen bunun dışında büyütemeyiz bu olağan dışı malesef. Ama 0 2 yaş arası ne kadar ekrana maruz kalmasa o kadar iyi. Bunun sonuçlarını elbette pat diye görmüyoruz, zamanla ortaya çıkmaya başlıyor. Fazladan ekrana maruz kalan çocuk hemen anlaşılıyor malesef, hem gelişimsel hem psikolojik olarak zor bir sürece girmiş oluyoruz sonrasında, sonuçlar çok vahim oluyor, ancak ebeveynler farkına genelde ilkokul döneminde varmış oluyor. Sonuç olarak yine olan çocuğa ve anne babaya oluyor. Elinizden geldiğimizce çabalamayız bu konuda 3 yaş sonrası da yarım saati geçmemeli ekran süresi.