Merabalar bebegim 3 aylik olmak uzere ben ekrana tamamen karsiyim zararini pek fazla arastiramadim ama dikkat daginiklogi ve algi bozuklugu yaptigini biliyorum simdi dun aksam bi film vardi esim eltim gorumcem kizi fln cay içiyoruz bebek kucaginda bi baktim tv ye bakiyo cevirin bakmasin dedim ne olcak izler esir gibimi buyutcen diyolar sonuna kadar karsi ciktim esimde diyoki telefon verme tv izlesin bisey olmaz bana baska cocuklari ornek gosteriyolar bisey olmadi bisey olmaz diye ben aldim bebegi kucagima tv arkasinda ama nasil ilgisini cekiyo kafasini nerdeyse 360 derece dondurcek biraz oyaladim uyutmaya çalıştım ben simdi bunlarin lafasina nasil sokucam bunun zararli oldugunu bidaha gostermek isteseler ne demeliyim