Ogulveannesi Ogulveannesi internet araştırmama göre😬farklı şeyler yazıyor ama önemli birşey olmadığı hakkında hep 😊el ve ayak soğukluğun yanında morarma vs daha başka belirtiler de varsa doktora gidilmesi gerekiyormuş sanırım korkulacak birŞey yok😊