Emziğe alışırsa uyurken vs. Olmazsa olmazı oluyor bazen bebeklerin benim bebeğim gibi. Emziksiz uyumuyor. Benim bebeğim Bibs e alıştı ama bulması zor bir emzik her mağazada olmuyor keşke Philipse alışıp tutsaydı dedim her yerde var çünkü eczanelerde zaten hep var ve bana daha sağlıklı temiz geliyor yapı olarak. Bence Philips verin başta neye alışırsa onunla devam ediyor diğerlerini tutmuyor.