Elifmomy ben bebeğim ilk doğduğunda bibs aldım uçları çocuğun ağzına göre aşırı büyük bebeğim tutamadı çok güzeldiler 🥲 emzik istemiyor sanmıştım avente geçince çocuk şapur şupur emdi 😂 yani bibsin ucu avent ve diğer emziklere göre gerçekten aşırı büyük bence bi gözle görün ona göre emermi emmezmi siz değerlendirin ona göre alın