muratnannsi ahaha ben de onları linçleyeyim o kadar kolaysa🥲 eczacı bir anneyim, akademik olarak en iyi okullarda okudum. Bebek sahibi olmadan öncesinde de her şeyin en iyisini doğalını araştırıp ona göre yol aldım. Sosyal medyada da kafama en uygun prema var, onun görüşleriyle genel olarak benim araştırmalarım da hep uyum sağladığından ben de uyguluyorum. Mesela yatarak emzirmek otit yapar derler halbuki bir sürü klinik çalışma var, anne sütü antibakteriyel etkisiyle tam tersi otitten koruyor.
Peki soruyorum, asırlar önce , teknoloji yokken de anneler ne yapıyordu? Bebişleriyle beraber yatıp, yatarak emzirip beraber uyuyorlardı. Hem gece defalarca kalkıp emziren anne uykusunu alamaz, gündüz hiç bir şeye yetişemez, hem de annelikten keyif alamaz. Yani doğamıza ters. Ben herkese derim ilk önce anne kalbini dinleyin, hayatında hiç bebek sahibi olmamışların tavsiyelerini değil💕💕🙏🏻