Sinems1 benim oğlumda 3 gün kalmıştı küvezde kan şekeri yükselmiyordu. Senin gibi kahretmiştim kendimi üzüntüden ama şimdi 3 aylık olacak şimdi diyorum ki şuan olsa o kadar üzülmem sonuçta sağlığı için en iyisi ve geçici bir süreç. İlk hafta insan değişik psikolojiye giriyor haklısın zaten süt çok olmuyo ilk günler ama sen yine de sağ ver azıcık olsa bile vermiştim ben. Eve çıktıktan sonra da zorla uyandırıp hem emzirip hem mama verdim sen de öyle yap emzirmekten vazgeçme sakın sütüm az diye emdikçe çoğalcak. Zor ama geçiyo şimdide uyumuyo mesela uyutmaya çalışıyorum.🤗