Sinems1 sizi o kadar iyi anlıyorum ki, ben de zor bir hamileliğin ardından 37+4 d3 doğum yaptım ve sezeryan oldum. Kızım sarılık oldu ve 3 aylık olana kadar geçmedi denemediğim yol yaptırmadığım test kalmadı ve sonunda anne sütü sarılığı olduğuna kanaat getirdik. Sarılık çok korkulacak bir durum değil öncelikle sakin olmaya çalışın, sonra içinizde sizi kahreden üzüntüyü kenara bırakıp bebeğinizin iyi olacağını düşünün ve mümkün olduğunca sık emzirin. Hastaneye yatan ve aynı durumu yaşayan birçok bebek var ve hemen hepsi iyileşip sağlıkla hayatına dönüyor, sizin bebeğiniz de iyileşecek ve çok güzel günleriniz olacak inşallah 🤲