Srzry ben ikizlerime lansinoh biberon kullamiyorum meme reddi yapmıyor iki ay 21 günlükler bebeğimin biri göğsümü almadı önce ağladı sizinki gibi silikonla emzirdim on gündür silikonu da biraktirdim yavaş yavaş alıştıra alıştıra oluyor bazı şeyler benim göğsümün birini ikisi de almıyordu çok zor oldu ama pes etmeden sürekli deneyerek verdim size tavsiyem yorulsaniz da pes etmeyin ve lansinoh biberon deneyin umarım işe yarar