Srzry ilk 4 ay enjektörle mama takviyesi + meme şeklinde ilerledik ikizlerime. Enjektörden biberona geçince meme reddi başladı ve 6. Ayın sonunda sütüm çekildi maalesef. İki bebekle sağma işini beceremedim ben. İmkanınız varsa biberon yerine enjektörle beslemeyi tercih edin. Emzirirken ben de aynı sorunlari yaşıyodum, pilates topunda hafif zip zip yaparak ya da sürekli yürüyerek emzirdim bı süre beyaz elektrikli süpürge sesi eşliğinde🤦