Pozitif93 10 ay 10 günlükken yürüdük canım şuan 11 ay 12 günlük olduk sürekli evde minik bir fare gibi asla poposunun üstüne oturmuyo bütün gün evi geziyo sadece uyuduğu zmaan oturmuş oluyo 🤣🤣 onun haricinde halka takmayi çok seviyo alkış baybay gel gel yapiyo çak yapiyo anne baba dede mama ham anneanne bunları söylüyo kumandayı getir oğlum televizyonu açalım diyorum kumandayı getiriyo aşırı aktif bir bebek sonra kitap okuyalım hadi diyorum e ne kadar okuyabilirsek artık 🙈😂😂 sürekli çekmeceleri dağıtıyor ( canı sağolsun 😂)10 ay 28 günlük felandi altına yastık koyup koltuğa çıkmışti ben şoklara girmiştim mutfaktan bi geldim Yağız koltuğun üstünde 🤦🏻♀️ bide abimiz var 4 buçuk yaşında böyle işte gelen günleri geçiriyoruz canım