10 buçuk aylık . Baba anne meme mama gibi kelimeler söylüyor. Amaaa diyor birkaç gündür 😄 gel gel yapıyor bayadır ama bay bay ,alkış yapmıyor .
Ayağa kalkıyor devamlı adım atamıyor ellerini bırakmak istiyor sürekli. Gün içinde mutlaka bir kitap okuyorum. Basit malzemeler ile etkinlik yapmaya çalışıyorum. Eline tahta kaşık kepçe veriyorum kendi kendine karıştırıyor oynuyor birbirine vuruyor.herşeyden çabuk sıkılıyor dışarıda gezmeyi seviyor.
Gece uykusu çok kötü sürekli uyanıyor çözüm bulamadım …