Sehnaz56 yok yok henüz kendi uyumuyo emerek uyuyor ama şöyleki bazen emiyor bırakıyor memeyi 5 dk yuvarlanıp uyuya kalıyor. Çopu zaman emerek uyuyor hala. Ama geceleri 3 4 saatte bir emiyo artık uyansa da su veriyorum aralarda. O bile benim için çok iyi oldu yoksa saat başı ya da dönerlen uyanıp emmek istiyordu. Ben eğitim almadım çok araştırdım 1 yalını doldurmasını bekledim denemeye başladım. Yavaş yavaş olacaktır kendi uyumasını bekleyince yarım saat tepemde atlıyo zıplıyo bende sabırsızım biraz bekleyemiyorum. Tabi bu ara diş çıkarma dönemi geldi yine biraz daha sık uyanıyor aplıyor geceleri