Sinem61 çok teşekkürler. Aslında bu dediklerinizi ben de zamanla yaptım. Ayakta yürüyerek şarkı açmalı destekleri yavaş yavaş bıraktım. Şu an oturup kucağımda pışpışlıyorum, bazen gözü kapandığı an bazen de kapanmaya yakın yatağına koyup pışpışlıyorum çok hareketlenince alıyorum. Ama bir türlü son hamleyi yapamıyorum. Cesaretim yoktu açıkçası ve dediğiniz gibi inanmıyorum herhalde. Ama gece saatbaşı uyanma, kısa uykular ne yapsam da destek olduğu için asla düzelmediler bir şeyler yapmak zorundayım🙆🏻♀️