melike567 bnde sırf o yüzden gitmedim doğumdan sonra o kadar çok gelp gittiler baktılar ki ben igreniyordum artık. Psikoloji namına bsey kalmadı bende şahsen. İlk dogumumda normaldi ama asla parmak sokmadlar sadece kanamaya bakıp kapatiyordular onuda 2 kere yaptılar sadece.