Zeyneppppp Birdunyabircennetannesi biliyorum da ne bilim ilk dogumum da 3. Haftadan sonra dikislerimin düştüğünü görüyordum sürekli. Bunda öyle olmadığı için acaba herkeste de öyle mi merak ettim yoksa biliyorum bir ilgisinin olmadığını
Bebegimveben1_ Zeyneppppp normal doğumda düştüğünü nasıl görüyorsunuz ki ben hiç dikişimin düştüğünü görmedim ama iyileştiğini hissediyorum artık
Hanifeelif Canım ben çam Sakura Hastanesi de doğum yaptım normal doğum yaptım çok güzel hastane temiz bir de ben oğlumun kontrollerini Hep oraya götürüyorum
Zeyneppppp Uykusuzhergeceeee yok daha gitmedim. Hiç ağrım vs yok ama kanamam da yok ama ne bilim hiç görmedim
melike567 Uykusuzhergeceeee siz gittiniz mi kontrole dogumdan sonra bende normal dogum yaptim 10 gun sonra gel dediler ama igreniyotum artık alttan bakmalarindan parmakla bakarlar falam diye gitmedim sırf onun icin 1 ay oldu karnim ve belim ağrıyor bi kaç gündür de gidicem ama dedigim gibi parmakla bakarlar diye gitmek icimden gelmiyor nasıl bakıyorlar
Yeniannee21 Bende Şehir hastanesinde normal doğum yaptım bana dikişlerimin kendi kendine eriyeceğini ve bunu farketmeyeceğimi söylediler. Belki sizin de eriyen dikişlerdendir. Gercekten de doğumdan 10 gün sonra flan dikiş kalmamıştı
Binnur_cam Zeyneppppp bende normal doğum yaptım 1 hafta sonra dikiş attı birdaha diktik 1 ay oldu 1 tanesi düştü düşmeyen dikişim var ayna ile bakınca görüyorum elime geliyo ve dikişlerimin ipsiz yerinde şişlik var 3 gündür ağrıdan ölüyorum geçeceği yerde daha kötü oluyo anlamadım özelde yaptım doğumu doktorumdan çok çok memnundum sorun bendemi anlamadım