Hope77 Valla oğlum 19 aylık benimde önceden küçüktü göğüslerim simdi emerken sündürdü oğlum bide çektirio emerken koparcak nerdeyse sündü hep bırakınca toparlanırmı bilmiyorum ama simdiden toparlayıcı dikleştrici südyenlerden aldım umarım faydası olur
Simmomy AlinaEmreHan1 ben hep küçük gogus istemistim ay benimki de öyle olur mu insallah kapanmayan gomleklerden yildim😂
Benisahtesevme2 boncukannesi123 ben doğumdan beri hep sütyen kullandım suan goguslerım aynı eskısı gibi bır ay oldu bırakalı
boncukannesi123 Benisahtesevme2 bende hep normal sütyen kullandım 22 aylık halâ emiyo bakalım bırakınca nasıl olcak
beyzakaya7949 boncukannesi123 evet sarkık da sıkıntı ama benim için büyük kadar değil buyuk gogus hiç sevmem ama 95 giyiyorum şu an eski kıyafetlerim eski sudyenlerim hepsini kaldırdım o kadar üzülüyorum en büyük derdim bu şu an 😔
AlinaEmreHan1 Mutsuz24 buruşukluktan dolayı çok üzülmüştüm ilk zamanlar ama zamanla geçiyor normale dönüyormuş , memeler ise yine de küçük kalıyormuş 😁sütyenlerimi büyük kullanmadım hep en küçük sütyen takıyorum 🫠