boncukannesi123 Kızlar emzirme sonrası göğüslerimiz malum yaptığınız bir şey var mı biraz da olsa toparlandı diyebileceğiniz ?
AlinaEmreHan1 boncukannesi123 ilk memeden kestiğim zamanlar buruşuk çirkin duruyordu sonradan düzeldi ama çok küçük oldu. Yok gibi dümdüz duruyor sütyen takmasam🤣
hayalperest__ boncukannesi123 uzun süre gerekiyor benım de 5 yılda tam düzeldi sonra hop sil baştan 😬
boncukannesi123 findikbrnlu0_ ayy gerçekten değişik bişey oldular 😂 annem süt bitince eski haline alacak diye kandırmaya çalışıyor ama inanmıyorum 😂
Eflin06 boncukannesi123 Benim ablam ve annem öyle söylüyor doğru olmasına cok inandırdım kendimi yoksa hal hal değil 😃
Bsrkty boncukannesi123 süt bitince içi hem boş hem sarkık oluyor sütyen toparlıyor ama çıkardığın zaman görmek istemiyorsun beni de kandırdılar 😭
Simmomy AlinaEmreHan1 ben hep küçük gogus istemistim ay benimki de öyle olur mu insallah kapanmayan gomleklerden yildim😂
Cactuswoman01 Bsrkty bu cevap beni üzdü annem eskisi gibi olur dedi toplar ama hiç bir şey eskisi gibi olamayacağı gibi göğüsleri de eskiye dönmeyeceğini çok iyi biliyorum
beyzakaya7949 Bende aynı dertten muzdaribim valla ablam eski halinedoner diyor da bakalım dönecek mi büyük olmasından sa sarkık olmasını tercih ederim sutyen le toparlaniyor zaten çıkarmadıkça sorun yok 🤷♀️
boncukannesi123 beyzakaya7949 yok canım öyle söyleme büyükte sıkıntı sarkıkta 😂 herkes düzeleceğini söylüyor hatta düzelenlerde var bakacağız ve göreceğiz 😂
beyzakaya7949 boncukannesi123 evet sarkık da sıkıntı ama benim için büyük kadar değil buyuk gogus hiç sevmem ama 95 giyiyorum şu an eski kıyafetlerim eski sudyenlerim hepsini kaldırdım o kadar üzülüyorum en büyük derdim bu şu an 😔