Ali_asaf_10 benim kızım 7 aylık, su içiyor. Hatta çok seviyor. Emmesiyle su içmek istememesinin bi alakası yok bence. Ama şu var doktorumuz bize bebekler su içmeyi sevmez genelde sen içtiği kadsr ver demişti. Osman Gönülal’ın videolarında da emerken içmiyorsa da çok sorun değil dert etmeyin diyordu. Zaten sürün %80 i su. Böbreklerine falan bir zarar gelmez. Ben koca halimde emzirmeye başlayana kadsr su içmeden 31 sene geçirdim. Hiç su içmezdim. Korkma yani. Sevmiyordur tadını. Benim kızım başta sümükten içmiyordu. Bardaktan veriyorduk. Sonra suluya geçtik. Öyle bardaktan dene istersen. İçmiyorsa da tadını sevmiyordur dert etme hiç önemli bir sorun değil susasa içer zaten.