Oglum 11 aylık hala daha hic su içmiyor. Kafayı yemek üzereyim. Biberon kullanmıyor. Pipetli suluk philips aventin sulugu normal bardaktan her türlü denedim onları hepten çekmiyor bile bilmiyor çekmeyi. Kasık kasık veriyorum onu da hic istemiyo ya dışarı pufkurtuyor ya da çığlık çığlığa agliyor vermiyim diye. Emiyor hala emdiği için ihtiyaç mi duymuyor hiç mi susamiyor bu çocuk her şey yiyor ve cok hareketli böbreklerine zarar olacak diye korkuyorum. Nasıl alistiricam bi çare yok mu ??