yaseminoztrk Babygirls ama açtırmanız şart yoksa tamamen kapanıyor enfeksiyon oluyor daha kötü şeylere yol açar Allah korusun
Lalekalbur20 Babygirls benim kızım da 17 aylık hiç o şekilde muayene edilmedi. Acaba bende gittiğimde söylesem mi
Meray2902 Babygirls pişik olduğunda zeytinyağı sürüyorum şeker atın acısıni biraz alıyor diyorlar ama bilmiyorum alıyor mu almıyor mu
Serenkrglmz Kızım 5 aylıktı açtırdım bende çişini yaparken o gün nefesini tutuyordu açıdan uyuşturucu krem alıp sürmüştük şuan adını hatırlamıyorum ama eczaneye söylerseniz verir ertesi güne hiç bir şey kalmıyor Geçmiş olsun