Babygirls Büyük kızımın kapandığında kremle açmıştım. 2 sürüşte açılmıştı, bir daha kapanmadı. Küçük kızımınki de kapanınca aynı kremden alıp uyguladım. 2 kez iğne ucu kadar sürmeyle açıldı. Ama bir ay sonra bir gecede yeniden yapışmıştı. Ellememeye karar verdim. 2 aylıktı yapıştığında. Şu an 9,5 aylık. Hâlâ yapışık. Sadece takip ediyorum.