petitonunannesii bir tanıdığımda var şu an 20 yaşında , Dr n demesi yaşı hep 7-8 yani bir çocuk , bebeklik dönemi en belirgin özelliği geç konuşması 3-4 yaş , akranlarıyla uyumsuz hırçın davranması mesela çok iter kakardı çocukları ki evde hiç şiddet yok eğitimli bir ailenin ilk çocuğu , komut almasıda yoktu yani kafasına göre takılıyordu diyelim elindekini vermez dinlemez gelmez gibi gibi şeylerdi… ama sizin bebeğiniz anlattığınıza göre çok iyi inşallah daha iyi olur şüphelerle kalırsınız 🌺