Poyrazc ne yokki derler ya o durum çatlak var bir kaç yerde , iki meme oluştu bir tanesi yarıldı kapanmıyor. Bugün dediğim ilacı sipariş verdim 20 gun kullanacakmışım merakla bekliyorum gelmesini. Ben bir doktora iki defa gittim ikisinde de ben ameliyat son çare öneriyorum dedi. O yuzden herşeyi dener oldum. Daha öncede yazmıştım hakiki yağ sürme durumunu ve meyve yeme . Her zaman düzenli yapamıyorsun olmuyor bir bıraktım yine kanamalı başladı. Şimdi birde ramazana girdik su içemiyoruz. Benim doğum oldu aşırı ikinmaktan 8 aydır da cekiyorum. Ameliyat olursanız bana da yazın.