buglemm doğum sırasında ıkınmaktan birde lavmanın etkisiyle hemoroid memesi dışarı çıkıp kanla dolarak şişmişti. İki tane yumruk kadar şişlik ağrı we sızıdan uyuyamıyordum. Genel cerraha gittim doğumdan iki gün sonra filan ameliyat dese hemen olacaktım öyle büyük we ağrı yapan şişliklerdi. Doktor daha yeni doğum olmuş dikişinde war ameliyat olmaz ayrıca gerekte yok dedi bu şekeri anlattı bunu yap 3-4 güne geçer dedi ayrıca kadın doğum uzmanı da aynı şeyi söyledi