Benim de 3 aylık olana kadar eşim annem ve ben baktık ilk başta hiç tek bakamayacağımı düşünüyordum ve yalnız kalmaktan çok korkuyordum annem evine gidip geldiği zaman da bile hemen arardım anne koş diye😅 şuan 10 aylıklar ve tek başıma bakıyorum evet çok zor herkes bir bebeğe yetişemezken biz iki bebeğe de eşit şekilde koşturmaya çalışıyoruz sevgimizi bile eşit dağıtmaya çalışıyoruz ( şahsen ben öyleyim birini öpersem diğerini de muhakkak öperim ) böyle çok daha güzel düzenimiz rutinlerimiz belli ve kızlar biz çok şanslı anneleriz 🍀