6 aylik ikizlerim var benim de.. ilk zamanlar en zoru gercekten ben 5bucuk aylik olana kadar hic yalniz kalmadim kayinvalidemler ve annem dönüşümlü yardimci oldular sagolsunlar.. yaklasik 2 haftadir tek basimayim yani,ek gidaya da başladık. Daha önce yalniz kalmaya hic cesaret edemedim acikcasi ama 2 haftadir bi sekilde idare ediyoruz. Tabi ki tum gunum sadece cocuklarla geciyor. Baska herhangi bisey yapmaya asla vakit bulamiyorum. Benim acimdan dogru zaman simdiydi acikcasi. Ama mesela kuzenimin ikizleri var ilk gunden itibaren esiyle beraber tek baktilar. Yani yalniz kalinca hemen adapte olup kendince yontemler gelistiriyosun bi sekilde :)