Benim kızımda da doktoru 3 4 aylıkken farketti ilerlemeden eliyle ayırıp açtı aşağıdan başlıyor yapışmaya zaten sürekli ondan sonra nemli tutmaya çalıştım krem sürüyorum her alt açmada ama daha ne kadar süre böyle gidecek düzelecek bilmiyorum şuan 25 aylık yine de bi iki kere yapışmaya başlamıştı hemen önlemini aldım henüz operasyonluk olmadı dikkat ettiğim için ama açıp bakmak istediğimde orayı baktırmak istemiyor 🤦🏻♀️ tam olarak bu sıkıntı kaç yaşında bitiyor bilen var mı?