Hamide43 Merhabalar kızım 4 aylıkken vajinası yapıştığı için küçük bir cerrahi işlem yaptırmıştık şimdi 9 aylık ve yine kapanmış böyle bişey başına gelen var mı yardım etsin lütfen
almilabuss Hamide43 bizde cerrahi işlem gördük. Her altını açtığımda açıyorum orayı yapışmasın tekrar diye
Gfs713 Hamide43 bebeğim 10 aylık 4 aylıkken itibaren her ay açtırıyoruz yine kapanıyor 🤷🏼♀️ hormonlu krem kullanmamıza rağmen. Bugün tekrar gittik tekrar kapanmış %80-90 ben artık açtırmayı düşünmüyorum çünkü her defasında çok ağlıyor çişini rahatça yapıyor mu dikkat ediyorum yapıyorsa önemsemicem artık akışına bıraktım
Tuanaveannesi Hamide43 merhaba kızımda bu durum doğuştan olan bir şeydi. Açtırdıktan sonra nemlendiri krem kullanmış mıydınız ya da ara ara kullanıyor musunuz
Yasemenyuce Benim arkadaşımın kızında da vardı, tam ne zaman ortaya çıktı bilmiyorum ama ayda bir yapışık olan yeri cerrah kesiyordu sonradan 2-3 ayda bire düştü küçük olduğu için ilaçta kullanamıyordu şuan nasıl durumu bilmiyorum
Hamide43 Yasemenyuce ya biz de bir kere yaptırdık ama kızımda travma kaldı resmen birde yenilediği için açıkçası hep yaptırmak istemiyorum
Buseli Merhaba benim kızımda 2 yaşında ve daha geçen ay fark edildi herhangi bir açtırma işlemi yaptırmadım yani krem kullandım ama açılmadı tekrar kapanma riski var demişlerdi 6 yaşına kadar operasyonu zor mu oluyor
Hamide43 Buseli biz 4 aylıktı operasyon yaptırdığımızda aslında çok kolay bir dk sürüyor ama işte bebek olduğu için inanılmaz ağladı ve bezini değiştirirken hep korktu sonrasında.
Hamide43 Gfs713 bende sürekli yaptırmak istemiyorum açıkçası bir kere yaptırdım pişman oldum resmen çocukta korku kaldı. Ama bu gece sabaha kadar çişini hiç yapmamış o yüzden de korkuyorum böbreklerine zarar vermesin diye.
busrayigitt Altını açtığnızda sıklıkla iki yana esnetin. Benim kızımda da vardı yapışmaya başlamış sürekli esnet dedi doktor korkma dedi yapa yapa bu ay muayene de tam açılmış dedi doktor
Mrvkrt- Benim kızımda da üç aylıkken tamamen kapanmaya yakın fark edildi on gün krem sürdük açtırdık ve cerrahi müdahale gerekmeden açıldı şimdi her altını alışımda açtırıyorum elimle sık alıyorum altını sürekli kapalı yapışık kalmasın diye geçmiş olsun inşallah düzelir kısa zamanda
Hamide43 Mrvkrt- teşekkür ederim bende sık alt değiştiririm ıslak mendik hiç kullanmadım pamukla sildim hep özen de gösterdim ama işte bazen olacakların önüne geçilmiyor galiba.
anne905 Kızlar bende bakıyorum çok az bi yapışıklık var sizce açar mı doktor tamamen kapanınca mı açıyor kendim evde esnetip açsam olur mu ki
Hamide43 anne905 bizimkini doktor fark etmişti ve orda eliyle müdahale etmişti ilkinde. Masaj yap kremle demişti belki öyle yapabilirsin
Hamide43 Kezbn_erkl belli oluyo zaten vajinasını hafifçe elinizle açın zaten ortası açık olması lazım görünür gark edersiniz
Erciyes38 Hamide43 öncelikle böyle bir durumdan dolayı korkmayın onun farkına varmakta çok önemli erken dönemde.kizimda bizde aynı durumda kalmıştık tamamen kapanmıştı doktorumuz farketti biz değil. hemn ufak bir operasyonla açıldı daha sonra yine kapanma durumu olabilir demişti doktorumuz sürekli o bölgeye dikkat ettik kapanmsin tekrar diye.belli bir süre sonra kapanmıyor zatn şuan 10 yaşında hiçbir sıkıntı kalmadı çok şükür.size tavsiyem böyle şişen büyük çocukların üzerinde zıpladı zıp zıp toptan alın bacaklarını açıp üzerinde ziplatin biz çok faydasını gördük kapanmayı önlüyor hatta biraz kapalılık varsa hemen açıyor.gecmis olsun
Hamide43 Erciyes38 çok teşekkür ederim pilates topuyla deniycem bunu. Açıkçası sürekli cerrahi işlem yaptırmak istemiyorum bi taraftan da korkuyorum doktor doktor gezip kızıma da kendime de eziyet edesim yok ama bişey olursa korkusuyla yaşamak da zor ama dediğinizi deniycem çok mantıklı geldi bana da