Hlysahn ya onlar söylerken zor gibi ama kendini idare etmeye başladıktan sonra bı şekilde anlık olarak mudahele edip normale döndüğünüz zorluklar . Oturmaya başladıgi zaman falan çok çok rahatlıyor insan hiç korkmayın . Zaten siz ona alışıyorsunuz o size alışıyor. Bu zorlukların yanında öyle şeyler yapıyor ki unutturuyor hepsini . Öpücük atmayı, gülmeyi , cee ee yapmayı , alkışı , bay bayı , şarkı çalınca öne arkaya sallanmayı vs öğreniyor, içiniz eriyor. 😂 En basiti hapşırınca gülüyor, ezan okunurken oouuu diyor , süpürgeyi görünce vuuu diyor , babasına baba diyor , anneye ınnee diyor vs.vs. bebekken ki mis kokusu bı yana tabi ama büyüdükçe aradaki iletişim ve bağ da artıyor. 🌸 Rabbim sağlıktan ayırmasın . Bebisiniz de uyumlu ve mutlu bi bebek olur umarım siz de mutlu anne olursunuz .☺️