Hlysahn çok şükür. Tabi bu benim coook zorlandığım bı dönemi atlattığım için şükrettiğim bı süreç. Şu an hala sallayarak uyuttugum , uyuyunca uyanana kadar ayağımdan bırakmadığım , yeni yeni sürünmeye başlayıp ama asla surunmekten hoşlanmayan ,cekmecelere el sıkıştıran , dolapları dağıtan , ek gıda ile asla arası olmayan , her görenin çok zayıf diyeceği kadar zayıf, günü çığlıklarla geçiren , ya elinden tutup yürütmemi ya da kucağıma almamı isteyen bı bebeğim var. 😂 Hepsine rağmen ilk aylardaki o kabus dolu zamanlarıma göre şükür sebebi 🤭