Elizzz35 bizim hemşiremizde dedi 9.ayda var siz bilirsiniz dedi çekinerek önerir misiniz yaptıralım mi diye tekrar sordum açıkçası bence gerek yok zaten bu aya kadar 3kere mi 2kere mi ne oldular zaten dedi o ara sesten söylediği sayıyı kaçirdim, kızamık aşısını 1yasi bekleyebilir boş yere canını yakıp ateş takibi yapalım mizmizligini çekelim falan gerek yok dedi açık açık