Merhaba arkadaşlar az önce sağlık ocağından aradılar ve 1 yaşında yapılması gereken kızamık aşısını 9. Ayda bir dozunun yapılmasını gerektiğini söylediler çok salgın olduğu için yaptırıp yaptırmamak size kalmış isterseniz 1 yaşında yaptırın dediler ama kararsız kaldım şimdiden yaptırsam mı ilk dozu yoksa 1 yaşı mı beklesem