Mys30 ben sizi beni kaygılo gördüm her konuda. Çok fazla korkuyorsunuz basit şeyde bile . Bence bu konularda rahatlayıj. Size uzun vadede önerim çocuğun bir şeyi yoksa başla ilgili çok çok rahat olmaya çalışın. Zaten 1-2 yıla göreceksiniz çoo ner. Bu arada baş çevresi çok önemli evet bu konuda ben de çok çok kötüyüm çok üzülüyorum. Aynı duyguları paylaşıyoruz. Ama size diğer dokunalarda nacizane önerim rahat olmanız. Kendinizi yıpratmayın sizi düşünüyorum inanın. Çocuklar bi şekilde büyüyor. Şu akıl sağlığı iyi olsunda